Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.03.2021. 09:22
(HR) Nabavka tekućinskih kromatografa s dvojnim spektrometrom masa (LC-MS-MS)
Hrvatska-Zagreb: Kromatografi
2021/S 051-127974
Obavijest o nadmetanju
Roba
Pravna osnova:
Direktiva 2014/24/EU
Odjeljak I: Javni naručitelj
I.1)Naziv i adrese
Službeni naziv: Ministarstvo unutarnjih poslova
Nacionalni registracijski broj: 36162371878
Poštanska adresa: Ilica 335
Mjesto: Zagreb
NUTS kod: HR Hrvatska
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
Osoba za kontakt: Ljubica Bogić
E-pošta: ljbogic@mup.hr
Telefon: +385 13788901
Telefaks: +385 13788826
Internetska(-e) adresa(-e):
Glavna adresa: www.mup.hr
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2021/S+0F2-0009835
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Ministarstvo ili drugo državno ili federalno tijelo, uključujući njihove regionalne ili lokalne jedinice
I.5)Glavna djelatnost
Javni red i sigurnost
Odjeljak II: Predmet
II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:
Tekućinski kromatograf s dvojnim spektrometrom masa (LC-MS-MS)
Referentni broj: 28/21
II.1.2)Glavna CPV oznaka
38432200 Kromatografi
II.1.3)Vrsta ugovora
Roba
II.1.4)Kratak opis:
Tekućinski kromatograf s dvojnim spektrometrom masa (LC-MS/MS).
II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 2 000 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
38432200 Kromatografi
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR Hrvatska
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:
Ministarstvo unutarnjih poslova RH, Ilica 335, Zagreb.
II.2.4)Opis nabave:
Tekućinski kromatograf s dvojnim spektrometrom masa (LC-MS/MS).
II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij kvalitete - Naziv: Tehnička izvrsnost prema točki 34 DON-a – 50 bodova / Ponder: toč.34 DON
Kriterij troška - Naziv: Cijena ponude – 50 bodova / Ponder: toč.34 DON
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 2 000 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u danima: 60
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci
Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci
III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
Popis i kratki opis uvjeta:
Gospodarski subjekt mora dokazati upis u sudski, obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući registar u državi njegovog poslovnog nastana.
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
Odjeljak IV: Postupak
IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 13/04/2021
Lokalno vrijeme: 10:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 2 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 13/04/2021
Lokalno vrijeme: 10:00
Mjesto:
MUP RH, Sektor za nabavu, soba 218, Ilica 335, Zagreb.
Odjeljak VI: Dopunski podaci
VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.3)Dodatni podaci:
VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Službeni naziv: Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Poštanska adresa: Koturaška cesta 43/IV
Mjesto: Zagreb
Poštanski broj: 10000
Država: Hrvatska
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefon: +385 14559930
Telefaks: +385 14559933
Internetska adresa: www.dkom.hr
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:
Pravo na žalbu ima svaki gospodarski subjekt koji ima ili je imao pravni interes za dobivanje određenog ugovora o javnoj nabavi, okvirnog sporazuma, dinamičkog sustava nabave ili projektnog natječaja i koji je pretrpio ili bi mogao pretrpjeti štetu od navodnoga kršenja subjektivnih prava. Pravo na žalbu ima i središnje tijelo državne uprave nadležno za politiku javne nabave i nadležno državno odvjetništvo.
Sukladno članku 405. i 406. Zakona o javnoj nabavi (NN 120/16) i Pravilniku o elektroničkoj žalbi u javnoj nabavi (NN 101/17), žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, Koturaška cesta 43/IV, HR-10000 Zagreb u pisanom obliku u roku od deset (10) dana od dana:
A. objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva ili dokumentacije o nabavi;
B. objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka;
C. objave izmjene dokumentacije o nabavi, u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije;
D. otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje naručitelja da valjano odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za dodatne informacije, objašnjenja ili izmjene dodatne dokumentacije o nabavi i na postupak otvaranja ponuda i konačnih ponuda
E. primitka odluke o odabiru ili poništenju, u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda, uključujući kriterije za kvalitativni odabir gospodarskog subjekta, ili razloge poništenja
Žalba mora sadržavati najmanje podatke navedene u članku 420. Zakona o javnoj nabavi.
Žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti naručitelju u roku za žalbu.
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
10/03/2021
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
HEBE d.o.o. Sarajevo - ulica Ferde Hauptmana br. 7 71000 Sarajevo
-
Erkona d.o.o. Sarajevo - Ul. Paromlinska br. 33 71000 Novo Sarajevo
-
Altium International d.o.o. - ul. Azize Šaćirbegović br. 1 71000 Novo Sarajevo
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
Mes d.o.o. Zenica - Roma II, Ul. Londža br. 138 72000 Zenica
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo